Корекційні заняття

Головна > ‘Корекційні заняття

Нейрокорекційне обстеження



Що таке нейрокорекція?: доцільне поєднання рухових і когнітивних завдань з урахуванням віку та  індивідуальних особливостей дитини; це створення БАЗИ для навчання з опорою на збережені функції та індивідуальні особливості; це робота з нейродинамікою (працездатністю), регуляцією та контролем за діяльністю, увагою, між кульовою взаємодією. 0676488903- телефон для зв’язку Для дошкільнят та майбутніх школярів виявимо актуальний рівень […]



Мозочкова стимуляція – програма нейропсихологічної корекції



Мозочкова стимуляція –  це програма нейропсихологічної коррекції  для дітей старшого дошкільного та шкільного віку. Іноді, батькам здається, що незграбність, порушення балансу і координації рухів – це скоріше особливості дитини, а не неврологічні проблеми. Але ці «особливості» є ознаками порушень роботи стовбура мозку і мозочка. Мозочок – один з відділів головного мозку. Він відповідає за реалізацію […]



Нейрогімнастика



Традиційно методи корекції дітей, що мають проблеми у розвитку, поділяються на два напрямки. Перший – власне когнітивні методи (що діють на розум, “голову”), другий – мктоди рухової корекції та тілесно – орієнтовані психотехніки (що діють на “тіло”). Нова технологія “Комплексний нейропсихологічний супровід розвитку дитини”, автор А.Семенович та інші, довів, що у корекції розвитку перевагу слід […]



Сенсорна інтеграція – нейропсихологічна корекція



“…Развитие системы обработки сенсорной информации лежит в основе чтения и счета. Образовательные программы подразумевают, что эта основа, необходима для школьного обучения или, для освоения навыков, затрагивающих зрительную перцепцию, развита у детей достаточно хорошо…. У одних детей мозг готов приступить к чтению уже в детском саду, а у других… не так как следовало бы. Заставлять их […]



Як обрати корекційно – розвивальне заняття



Для корекції та розвитку дитини ми пропонуємо два блоки роботи: Монтессорі – терапія та Терапія засобом руху. Монтессорі – терапія – заняття, що проходять в спеціально створених зонах (кабінетах).   Зона навичок практичного життя: діти займаються вправами – завданнями, які оточують їх повсякчас і є невідємною умовою щодення: вміння складати, перекладати, пересипати, переливати, застібати, знімати, […]



Заняття з дефектологом



Корекція когнітивного розвитку представлена на заняттях з вчителем – дефектологом. Можна направити зусилля на “боротьбу”  з математичними проблемеми: попередження або корекція дискалькулії – диференціація та класифікація  за кольором, формою, величиною, орієнтація у просторі, власне математичні завдання з використанням алгоритмів (молодші школярі), робота з числовим рядом (таблиці Гарбова, Шульте) та конструктивний праксис (непредметне конструювання, кубики, Лєго, […]



Консультаційне навчання



Консультаційне навчання для батьків проводиться з метою надання педагогічної допомоги  сімї, яка самостійно займається корекцією та розвитком дитини, проте не має достатньо педагогічних знань ( не впевнена, що діє правильно). Ми пропонуємо: провести комплексну педагогічну діагностику дитини ( у вашій присутності), скласти індивідуальну корекційну програму – мінімум (на найближчий період), надати практичну консультацію по її […]



Діти з РСА



Для дітей з аутизмом в нашій організації підходить усе: індивідуальна форма роботи за індивідуальним планом, який оговорюється командою фахівців і батьками; можливість отримувати неркорекцію в залі сенсорної інтеграції; працювати  з Монтессорі – терапевтами в кабінетах, де спеціально підготовлене середовище вчить фіксувати погляд, зосереджуватись, доводити справу до кінця, завжди все знаходити і стівити на місце, наслідувати […]



Вчимося писати



Вчимося писати – заняття для дітей дошкільного віку (підготовка  руки до письма, попередження вад дисграфії та дислексії), корекція проблем письма у 1 (підготовчому) класі чи супровід дитини-першокласника з письма. Заняття проводить Чорна Ірина, автор унікальної  методики (затверджена Мін освіти України 2016р) “Розвиток графомоторних навичок у дітей дошкільного віку та учнів підготовчого, першого класів”. Під час […]



Нейрокорекційні заняття



*Нейропсихологія – наука про мозкову організацію психічної діяльності в нормі та паталогії. Основана на теорії О.Р.Лурії про системну динамічну локалізацію ВПФ. *Вищиі психічні функції: сприймання, пам’ять, увага, мислення та мовлення, для яких матеріальною основою є увесь мозок вцілому. (О.Лурія) *Нейрокорекція – діагностика, визначення сильних та слабких сфер та функціонального дефіциту, визначення причин та цілей, складання […]



Логокорекція та нейропсихологічна корекція за програмою ритмотерапії



Логокорекція – традиційні заняття з вчителем логопедом: постановка звуків, формування та корекція загального розвитку мовлення. Заняття проводяться як для дошкільнят, так і школярів. Логопедичний масаж – частина заняття. Рекомендовано проводити курси масажу: 10 -20 занять щодня чи  через день. Заняття з масажу триває 30 хв: логопедичний класичний масаж обличчя, язика; масаж кисті руки та передпліччя, […]



Монтессорі – терапія



Монтессорі-терапія – молода гілка Монтессорі-педагогіки, в основі якої покладені сучасні нейробіологічні і нейропсихологічні підходи до роботи з дітьми, визначальна роль- активна цілеспрямована предметно-практична діяльность для «нормалізації» психічного стану та порушень розвитку дитини. Монтессорі-терапія проводиться в умовах «підготовленого середовища», при цьому використовується класичний дидактичний Монтессорі-матеріал та матеріал, адаптований до потреб дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Структура […]



Палсінг



Тілесно-орієнтована психотерапія є одним з основних напрямків сучасної практичної психології. Її називають також соматичною психологією. Це синтетичний метод «зцілення душі через роботу з тілом», з відображеними в тілі переживаннями і проблемами людини. Він особливо ефективний для лікування психосоматичних захворювань, неврозів, наслідків психічних травм (травми розвитку, шокові травми) і посттравматичних стресових розладів, депресивних станів. На сьогодні […]



Соціалізація



Запрошуємо на суботні зустрічі: майстеркласи з АРТ терапії (1р на місяць); майстерня з кулінарії (1р на місяць); міні майстерні (арт , пісок) (2р на місяць); танцювальна ритміка (щотижня); перебування дитини під наглядом педагога: організовані ігри, малювання, читання, спілкування, руханка  (2р на місяць).



Терапія руки



Терапя руки – медико – педагогічне заняття, метою якого є покращення функціонального стану діяльності рук, скоординованості дій нервової, мязової, кісткової систем у поєднанні із зоровим контролем. Важливість терапії рук у розвитку дрібної моторики, координації рухів кисті та пальців, які необхідні у  самообслуговуванні, побуті і навчанні. На занятті проводиться масаж плечового пояса та кінцівок; елементи ЛФК, […]



ЛФК, масаж



Пропонуємо індивідуальні  заняття з лікувальної фізкультури відповідно проблем фізичного розвитку дитини та підгрупові заняття для старших дошкільнят – молодших школярів з метою попередження чи корекції проблем постави. Масаж проводиться за призначенням лікаря. Сенсорний масаж – частина сенсорної інтеграції – ігрові масажні рухи  з використанням різного тактильного матеріалу (щікни, рукавички, мячики) у віршованій формі чи під […]