Корекційні заняття

Головна > ‘Корекційні заняття

Вашій дитині вже 5років, проте Ви помічаєте, що вона не уміє охайно розфарбовувати, вести лінії, малювати по крапкам, не користується ножицями, їй важко самостійно переказати казку чи розказати по картинці, не може знайти звук (букву) у слові,плутається у напрямках – вам потрібно допомогти малюку у навчанні. Якщо ви потребуєте допомоги у видах роботи, методиках, ми допоможемо Вам.


АРТ – педагогіка



Групові заняття проводяться для дітей 3-6 та 6- і більше років. Заняття – творчі зустрічі, під час яких дошкільнята та школярі виготовляють різноманітні поробки , використовуючи як традиційні техніки (робота з папером, аплікація) так і нетрадиційні (монотипія, кляксографія, малювання сипучими продуктами,використання шерстяних ниток у аплікації…). Техніка і прийоми підбираються за принципом простоти і ефективності. Дитина […]



Вчимося писати



Вчимося писати – заняття для дітей дошкільного віку (підготовка до письма), попередження вад дисграфії та дислексії, корекція проблем письма у 1 (підготовчому) класі чи супровід дитини-першокласника з письма. До заняття входять завдання на розвиток моторики, темпритму, зорово-просторової уваги, копіювання, безвідривного письма,письма двома руками і власне письмо: лінії, форми, цифри, букви. Заняття проходять за авторською методикою, […]



Заняття для школярів



Ваша дитина ходить до інклюзивного класу чи спеціального закладу, проте Ви не встигаєте вивчити уроки, або вважаєте, що краще їх вивчити зі спеціалістом. Ми Вам допоможемо. Можна вчити уроки (самопідготовка) по обраним вами предметам (1год 30хв – 2год) або окремий предмет, який є для дитини проблемним (1год). Оберете послугу за бажанням. Є можливість залишити дитину […]



Корекція засобом руху



Рух – основа розвитку. Комплекси енергетичної гімнастики (нейрокорекції)включають в себе вправи на дихання, моторику, мозочкову стимуляцію, двосторонню моторну координацію,тактильні відчуття, розтяжки, розслаблення та когнітивні вправи. заняття рекомендовані дітям з 5 років з проблемами мовного розвитку, розвитку уваги та простору, РСА.



Логокорекція



Логокорекція



Монтессорі – терапія



Монтессорі-терапія – молода гілка Монтессорі-педагогіки, в основі якої покладені сучасні нейробіологічні і нейропсихологічні підходи до роботи з дітьми, визначальна роль- активна цілеспрямована предметно-практична діяльность для «нормалізації» психічного стану та порушень розвитку дитини. Монтессорі-терапія проводиться в умовах «підготовленого середовища», при цьому використовується класичний дидактичний Монтессорі-матеріал та матеріал, адаптований до потреб дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Структура […]



Палсінг



Палсінг – техніка тілесно – орієнтувальної психотирапії. Використаовується при лікуванні фізичних недуг, психосиматичних та емоційних розладах, станах підвищеної тривожності і страху. Ефективний при роботі з дітьми від 5років з проблемами гіперактивності, неврозів, дислексій, тощо. заняття проводить практичний психолог. Тривалість занять 30хв.



Розвиток уваги та простору



Увага – основа пізнавального розвитку. ЇЇ формування починається від зорово моторної координації та формування просторових уявлень. У заняття входить комплекс вправ з розвитку моторики, темпоритму, дихання; завдання на формування просторових уявлень, дитячий малюнок.



Соціалізація



Перебування дитини під наглядом педагога. Організовані ігри, малювання, читання, спілкування.



Терапія руки



Завдання на занятті підбираються відповідно рівеню розвитку руки (рук) дитини і сприяють формуванню дрібної моторики. Зміст занять: вправи пальчикової гімнастики, темпоритму, логоритму, сенсорно – моторні завдання з прищіпками, шнурками, дрібними предметами, пластиліном, сенсорними коробками, а також ігровий масаж рук та розвиток навичок самообслуговування. Заняття корисні усім дітям дошкільного віку. Даний вид роботи може використовуватись за […]



Фізична реабілітація



Заняття з масажу та лікувальної фізкультури у комплексі (не менше 1год) або окремо за потребою.