Корекційні заняття

Головна > ‘Корекційні заняття

Підготовка до школи



Курс занять для дітей 6років, майбутніх школярів, направлений на соціалізацію дошкільнят, що навчатимуться в класах з інклюзивною формою навчання. Основна мета роботи: навчити відчувати себе частиною колективу, приймати участь у спільних завданнях, розвиток навичок комунікації у природніх умовах (запамятовувати імена дітей та дорослих, звертатись із проханням та запитанням, вміти чекати і слухати відповіді інших, чути […]



Мозочкова стимуляція



Мозочковая стимуляція –  це завдання з мячами та мішечками на балансирі, спрямовані на стимуляцію роботи головного мозку і мозочка. Мозочок – самий швидкодіючий в мозку механізм, адже в ньому міститься 50% всіх нейронів мозку. Саме тому він так швидко переробляє будь-яку інформацію, що надходить з інших відділів мозку і задає темп роботи мозку в цілому.  […]



Нейрокорекція



Традиційно методи корекції дітей, що мають проблеми у розвитку, поділяються на два напрямки. Перший – власне когнітивні методи (що діють на розум, “голову”), другий – мктоди рухової корекції та тілесно – орієнтовані психотехніки (що діють на “тіло”). Нова технологія “Комплексний нейропсихологічний супровід розвитку дитини”, автор А.Семенович та інші, довів, що у корекції розвитку перевагу слід […]



Сенсорна інтеграція



“…Развитие системы обработки сенсорной информации лежит в основе чтения и счета. Образовательные программы подразумевают, что эта основа, необходима для школьного обучения или, для освоения навыков, затрагивающих зрительную перцепцию, развита у детей достаточно хорошо…. У одних детей мозг готов приступить к чтению уже в детском саду, а у других… не так как следовало бы. Заставлять их […]



Корекційно – розвитковий інтенсив



Корекційний інтенсив проводиться для  дітей віком від 5 до 9 років ( триватиме з 02 липня по 13 липня 2018 року) Ми пропонуємо курс інтенсивних корекційно-розвиткових занять, що складається із 40 годин (10 робочих днів по 4 години), щодня з 14:00 -18.00! Інтенсив включає індивідуальну та підгрупові форми роботи (до 4 дітей)! Команда спеціалістів здійснюватиме […]



Як обрати корекційно – розвивальне заняття



Для корекції та розвитку дитини ми пропонуємо два блоки роботи: Монтессорі – терапія та Терапія засобом руху. Монтессорі – терапія – заняття, що проходять в спеціально створених зонах (кабінетах).   Зона навичок практичного життя: діти займаються вправами – завданнями, які оточують їх повсякчас і є невідємною умовою щодення: вміння складати, перекладати, пересипати, переливати, застібати, знімати, […]



Заняття з дефектологом



Корекція когнітивного розвитку представлена на заняттях з вчителем – дефектологом. Можна направити зусилля на “боротьбу”  з математичними проблемеми: попередження або корекція дискалькулії – диференціація та класифікація  за кольором, формою, величиною, орієнтація у просторі, власне математичні завдання з використанням алгоритмів (молодші школярі) та конструктивний праксис. Інший варіант заняття – корекція пізнавальної діяльності, де увага зосереджена на […]



Консультаційне навчання



Консультаційне навчання для батьків проводиться з метою надання педагогічної допомоги  сімї, яка самостійно займається корекцією та розвитком дитини, проте не має достатньо педагогічних знань ( не впевнена, що діє правильно). Ми пропонуємо: провести комплексну педагогічну діагностику дитини ( у вашій присутності), скласти індивідуальну корекційну програму – мінімум (на найближчий період), надати практичну консультацію по її […]



Ігрова терапія



Гра для дитини дошкільного віку – не лише основний вид діяльності, гра – це життя, виявлення своїх почуттів, бажань, перевтілень, відображень навколишнього, а, отже, розвиток. Скільки б корекційних занять не проводили спеціалісти, якщо основне бажання дитини не буде задоволене, навчання протікатиме з напругою. Не всі діти можуть грати з однолітками, розподіляти ролі, вести діалоги і […]



Діти з РСА



За попередньою домовленістю в “Гармонії розвитку” можна отримати практичну консультацію з питання розвитку дитини з РСА. Консультацію проводить вчитель – дефектолог з багаторічним стажем роботи, автор картки розвитку дитини дошкільного віку з РСА.





   



АРТ – педагогіка



Індивідуальні заняття з АРТ терапії – розвиток відчуттів та ознайомлення з різним тактильним матеріалом: різні види фарб та олівців, глини, фарфору, ниток та шерсті, тканини і паперу… На занятті педагогвикористовує музичний та звуковий супровід, що збалансовує настрій дитини, її відчуття, бажання. Ознайомлення з матеріалом відбувається поступово, без примусу, дитина діє з обраним матеріалом скільки забажає. […]



Вчимося писати



Вчимося писати – заняття для дітей дошкільного віку (підготовка  руки до письма, попередження вад дисграфії та дислексії), корекція проблем письма у 1 (підготовчому) класі чи супровід дитини-першокласника з письма. Заняття проводить Чорна Ірина, автор унікальної  методики (затверджена Мін освіти України 2016р) “Розвиток графомоторних навичок у дітей дошкільного віку та учнів підготовчого, першого класів”. Під час […]



Гімнастика мозку



  “…Гимнастика для мозга – Образовательная Кинезиология – не является частью какой – либо медицинской системы. Это исключительно образовательный вид межличностного взаимодействия, разработанный как дополнение к любой программе обучения. Образовательная кинезиология показывает, что когда запускаются нейронные пути, управляющие движениями, они связывают части мозга в синергетическое целое и активируют его, что необходимо для роста и изменения. […]



Логокорекція



Логокорекція – традиційні заняття з вчителем логопедом: постановка звуків, формування та корекція загального розвитку мовлення. Заняття проводяться як для дошкільнят, так і школярів. Логопедичний масаж – частина заняття. Рекомендовано проводити курси масажу: 10 -20 занять щодня чи  через день. Заняття з масажу триває 30 хв: логопедичний класичний масаж обличчя, язика; масаж кисті руки та передпліччя, […]



Монтессорі – терапія



Монтессорі-терапія – молода гілка Монтессорі-педагогіки, в основі якої покладені сучасні нейробіологічні і нейропсихологічні підходи до роботи з дітьми, визначальна роль- активна цілеспрямована предметно-практична діяльность для «нормалізації» психічного стану та порушень розвитку дитини. Монтессорі-терапія проводиться в умовах «підготовленого середовища», при цьому використовується класичний дидактичний Монтессорі-матеріал та матеріал, адаптований до потреб дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Структура […]



Палсінг



Палсінг – техніка тілесно – орієнтувальної психотирапії. Використаовується при лікуванні фізичних недуг, психосиматичних та емоційних розладах, станах підвищеної тривожності і страху. Ефективний при роботі з дітьми від 5років з проблемами гіперактивності, неврозів, дислексій, тощо. заняття проводить практичний психолог. Тривалість занять 1год.



Соціалізація



Перебування дитини під наглядом педагога. Організовані ігри, малювання, читання, спілкування.



Терапія руки



Терапя руки – медико – педагогічне заняття, метою якого є покращення функціонального стану діяльності рук, скоординованості дій нервової, мязової, кісткової систем у поєднанні із зоровим контролем. Важливість терапії рук у розвитку дрібної моторики, координації рухів кисті та пальців, які необхідні у  самообслуговуванні, побуті і навчанні. На занятті проводиться масаж плечового пояса та кінцівок; елементи ЛФК, […]



ЛФК, масаж



Пропонуємо індивідуальні  заняття з лікувальної фізкультури відповідно проблем фізичного розвитку дитини та підгрупові заняття для старших дошкільнят – молодших школярів з метою попередження чи корекції проблем постави. Масаж проводиться за призначенням лікаря. Сенсорний масаж – частина сенсорної інтеграції – ігрові масажні рухи  з використанням різного тактильного матеріалу (щікни, рукавички, мячики) у віршованій формі чи під […]