Корисні статті

Головна > ‘Корисні статті

Бломберг Терапія Ритмічними Рухами (БТРР)



Впершие в Україні! У нас з’явилася чудова можливість освоїти ефективний підхід для корекції нервової системи. Бломберг Терапія ритмічним рухом (БТРР) заснована на природних ритмічних дитячих рухах, які були пристосовані для дітей і дорослих. Ці вправи роблять високоефективний вплив на мозок. Можуть застосовуватися для допомоги дітям з ДЦП та іншими порушеннями опорно-рухового апарату, з проблемами в […]



Навички письма молодших школярів



Навички письма молодших школярів Ірина Чорна Вчитель – дефектолог вищої категорії, вчитель – методист З історії виникнення письма. Розвиток методики чистописання тісно пов”язаний з історією писемності, на виникнення і розвиток якої, у свою чергу, вплинули етапи історичного розвитку суспільства. Потреби людей у спілкуванні ростуть, ускладнюються досягнення науково-технічного і культурного прогресу, що різко вплинуло на відбір […]



Зорово – моторна координація – складова пізнання



Зорово – моторна координація – складова пізнання Учитель – дефектолог Чорна Ірина Зорово – моторна кординація – це процес співдружності рухів та їх елементів під контролем зору в результаті співдружньої і одночасної діяльності зорового, рухового аналізаторів. В зорово-моторній координації виділяють три компоненти: зорове сприймання, дрібна моторика та зорово-просторова орієнтація. 1. Як відбувається розвиток зорово-моторної координації. […]



Вчимося писати букви



Вчимося писати букви Не викликає сумніву той факт, що формування навичок письма має велике суспільне і педагогічне значення, адже особистість, яка не оволоділа на достатньому рівні писемною навичкою, не може повноцінно реалізувати себе у суспільстві. Письмо є необхідною складовою людської діяльності в усіх її різновидах. Кінцевим результатом засвоєння графіки є розвиток уміння граматично правильно, точно […]



Дидактична казка на допомогу у навчанні малюванню.



Дидактична казка на допомогу у навчанні малюванню. Малювання – важливий процес формування особистості, засіб вираження не лише думок, що виникають і утворюються у внутрішньому мовленні , а й певний релакс, відчуття власного зростання, можливостей дитини. Зазвичай малювати прямі лінії (горизонтальні чи вертикальні) навчити простіше, і навчитися не складно, а от коли мова йде про малювання […]



Ігри з лабіринтами



Ігри з лабіринтами учитель – дефектолог Ірина Чорна Для чого потрібні лабіринти? Це цікаве для дітей заняття, яке нагадує їм “пошук сюрпризу”, поки вони по ньому “йдуть”, вони захоплені, збуджується уява дитини. Якщо при цьому виконувати завдання – отримуємо подвійну користь. Ось тому, звичайні лабіринти можна самостійно наповнити “місточками” і “зупинками” на різні теми. Проте, […]



Нейропсихологічний підхід до корекції відхидень розвитку



Нейропсихологічний підхід до корекції відхилень у розвитку учитель – дефектолог м.Київ, 2015р В даний час нейропсихологія поширюється на нові практичні області, включаючи дітей з труднощами у навчанні, ЗПР, РСА, ДЦП, генетичними захворюваннями та важкими порушеннями розвитку. Корекційний педагог обстежує дитину за різними методиками, обовязково збираючи анамнез, про оточення, улюблені іграшки (їх якості), дії з ними, […]



Проблема порушення простору у дітей з вадами мови та руху.



Проблема порушення простору у дітей з вадами мови та руху. Орієнтування людини в часі та просторі є необхідною умовою її соціального буття, формою відображення навколишнього світу, успішного пізнання. На важливість розвитку часово – просторових відношень вказували Н.В Четвертухін, Б.Г.Ананьєв, І.С.Якиманська, І.А.Філатова, Н.Я та М.М.Сємаго. Розуміння простору відбувається на основі активних рухів людини в реальному, динамічному […]



Розвиток двосторонньої моторної координації



Розвиток двосторонньої моторної координації учитель – дефектолог Чорна І. Корекція розвитку – що корегуватимемо – де знаходиться проблема корекції?! Розвиток – це насичення головного мозку різноманітою інформацією, перш за все сенсорною, яку сприймають різні долі мозку завдяки органам чуття, долаючи шлях через стовбур мозку. Наприклад: потиличні долі сприймають інформацію від очей, скроменеві – від вух, […]



Формування каліграфічних навичок у першокласників із ДЦП.



Формування каліграфічних навичок у першокласників із ДЦП У статті “Вчимося писати букви»” надані рекомендації щодо навчання письму букв дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі ДЦП, які відчувають значні труднощі, що призводить до «невстигання у формуванні графічних навичок». Проте, цей період поступово проходить, дитина вже знає (майже самостійна) як пишуться букви, і навіть пише […]



Що таке розвиток моторики?



Що таке розвиток моторики? Кожен одразу міркує: пальчикова гімнастика, ігри з прищіпками, мотузками, піском і т.д. Це дійсно так. Для якої дитини це є доступним? Для тієї, яка спроможна це виконувати. Та найчастіше цим питанням опікуються батьки, діти яких не можуть виконати даних популярних завдань – ігор. Саме в такому разі потрібно почати з самого […]